Mysig måndagsmorgon!

7:30 rise & shine :-) 
En stor kopp kaffe och två kokta ägg blev min frukost. Sen på med träningskläderna och åka in till STC. Först Cirkel 45 som blev ganska jobbigt, men grymt kul. Johanna körde med oss ;-) 
Efter den klassen gick jag direkt ner till Indoor salen, mötte världens bästa Maria i trappan och fick en varm kram. Saknat den goa tjejen i sommar då jag haft tränings uppehåll från Sportlife några veckor! Hennes Indoor pass sen var så galet bra, asså hon är bara gjorde för att vara instruktör, hon gör de så jävla bra :-) 
Bästa under passet va all ny grym musik och hennes kommentar under en av dom tuffare låtarna "Härligt jobbat Sandra, skönt att ha dig tillbaka" :-) 
 
Väldigt nöjd över min 90 min morgonträning, nästa vecka kör vi på likadant :-) 
 
 

Kommentera här: