Treat yourself good!

Gokväll på er :-) 
Förlåt för lite halv kasst bloggande senaste dagarna men jag har jobbat mycket och sen haft fullt upp med allt annat som ska hinnas med. Så bloggen har fått hamna åt sidan.. 
 
Idag vaknade jag runt 8 tiden, kändes helt mör i hela kroppen, precis som ett tåg kört över mig i sömnen.. Huvudet var jätte tungt och varje millimeter på kroppen värkte.. :-( Ingen aning varför, för dagen innan var dessutom tränings fri, så var inte träningsvärk eller så.. Va jobbigt att ta sig upp ur sängen, men de vände hyfsat fort! 
 
Min frukost: Kvarg med nötter & bär, 1 kokt ägg, 1 knäckemacka med kalvkorv & en kopp kaffe med mjölk. 
 
Efter träningen: Smothie gjord på keso, fiber havregryn, frysta blåbär, linfrön, hasselnötter, solrosfrön och mjölk. 
 
Efter frukosten mådde jag bättre. Så städade lite här hemma och fixade innan mamma hämtade mig 12:15. Då åkte vi till STC för lite träning! Älskar att åka dit med min underbara mamma, speciellt på dagtid då de är lite folk på gymmet :-) Vi tog varsitt löpband, körde cirka 1 timma cardio. Jag gick 2 km PW, sprang 3 och sen blev de lite styrka och stretch efteråt. Helt okej träning men mitt knä ömmade emellanåt.. :-( 
 
Kvällen på jobbet gick fort och när jag minst anade de så var klockan 21:05 åh mamma stod utanför med bilen åh väntade :-) Fick fjäska till mig skjuts då Tobias skulle på innebandy träning ikväll. 
 
Nu nu ska jag sova, krupit ner i vår nybäddade säng & det blir en lång dag i morgon. Träning på STC 7:30-8:45, födelsedags brunch i stan med min fina Sofia, promenad med Lotus, göra lite ärenden och jobba 14:15-21. 
 
Godnatt på er :-) 
 
 

Kommentarer:

1 Linn:

Hej! Härlig blogg :)
Jag ville bara säga att jag gör gratis headers i utbyte mot reklamlänk.
Är du intresserad så är det bara att klicka in på min blogg och följa anvisningarna :)
Kram!

Kommentera här: