Autumn feelings🍁

Åh vad jag bara Ă€lskar de fantastiska vĂ€dret vi har just nu, kan man fĂ„ ett bĂ€ttre avslut pĂ„ en underbar sommar & start pĂ„ en spĂ€nnande höst? :) 
Massa sol, blÄ himmel, glada mÀnniskor & djur och ljuvlig sval luft! 
Sista dagarna har det blivit vÀldigt mÄnga promenader för min del och jag bara Àlskar det, viss dagar blir de lÄÄnga promenader, kÀnns som jag kan gÄ hur lÄngt som helst :) 
Njuter Àven av att vara i stallet vÀldigt mycket denna veckan, rider Bus 4 dagar och tjejernas grushage rustas upp sÄ vi mÄste hjÀlpas Ät att slÀppa ner dom i deras STORA grÀshage! Va dÀr tidigt imorse, igÄr öppnade Lottie upp sÄ hagen blev Ànnu större och kan ni gissa om hÀstarna var lyckliga imorse!? ;) 
Är lycka i sjĂ€len att se dom fyra tillsammans, som en liten flock precis som de ska vara, hĂ€star ska INTE gĂ„ i smĂ„, trĂ„kiga grushagar ensamma, dom Ă€r flockdjur. PUNKT!! 
DÀrför Àr jag extra glad för vÄra tjejer som fÄr vara just de dom Àr, hÀstar :) 
 
 

Kommentera hÀr: