Måndag (ny vecka)

Nya tag, nu ska jag skärpa mig med kost osv. Så tänker man ofta inför en ny vecka. Helgen har tendens till att bli lite lugnare på träningsfronten och man unnar sig lite mer god mat! Men de tycker jag att man ska. Men lite lustigt att man, eller jag tänker varje söndag kväll att imorgon är de måndag, ny vecka, så då ska jag köra på bättre med träning och kost. Men sista veckorna har de ändå gått väldigt bra med träning och kost på veckorna, så har inte känt så stor ångest över nya måndagar :-) 
 
Kommit igång bra på STC nu igen och bättre ska de bli. Ser framemot en grym höst men massa inspirerande träning och kost :-) 
 
Veckans träning: 
Måndag: Cirkel 45 & Indoor 45
Tisdag: Löpning i fontin (minst 5 km)
Onsdag: PW 
Torsdag: Lättare löpning (minst 3 km)
Fredag: Indoor 30 & Cxworx 
Lördag: PW 
Söndag: BodyBalance 
 
Tisdagens lunch :-)

Kommentera här: